DISTRIBUIȚI
Sputnik

Site-ul ziarului german Die Welt a fost blocat în Rusia, fiind adăugat la lista tot mai mare de site-uri interzise de autoritatea de reglementare a telecomunicaţiilor Roskomnadzor, relatează Reuters, scrie news.ro

Oficialii ruşi acuză Occidentul că răspândeşte informaţii false despre ceea ce Moscova descrie drept o „operaţiune militară specială” în Ucraina.


Citește și :  După demisia lui Johnson, Biden afirmă că doreşte continuarea ‘strânsei cooperări’ cu Regatul Unit

De când a trimis trupe în ţara vecină, în 24 februarie, Rusia a blocat sau limitat accesul la BBC, Vocea Americii, Deutsche Welle şi alte instituţii media.